Äggaspelen

Tjaaalojjjsan :D här sitter man som en jävla ugla och låte huhu fast de låter bättre i verkligenheten hahah :P sitter med Pg o niklas ännu än gång sitter vi o lanar lite, föör att ja e så lat och orkar inte sova hemma för ja ska upp kl halv 7 och spela första matchen på äggaspelen (innebandyturnering) som är varje år =) vårt lag består endast av små barn som aldrig håll en bandyklubba förut men de kommer nog gå bra.. på tal om ja e lat o att ja sover här är för att de tar en halv timme att från mig till sport hallen och från pg ta de 2min :D hahah det e anledningen, och varför ja itne sover, de rätt svårt med de här två nötterna gapanda jämte sig LOL MEN ÅHHHH OMFG din JÄVLA FITT NOOB SLUTA FUSKA!!!!!
Pumpa niklas pumpa måste nå level 70inatt, MAXAA taggga!! va fan dom snackar msn språk helt sjukt de som att gå in på mcdonald och säga O.m.g när hon tappa hamburgaren än att säga oh my god hahha helt cpe, ska oxå börja snacka msn språket lr nörd språket :P de låter rätt kul ibland :D hahha Nej nu pallar ja fan inte mer ska upp om 90min tada mother fuckers!!! 

IMON BLIR MAN 18!!! jihooooooooooooooooo :D
Enflex mami your tense, lay in my bed and prepare for sex

ja önskar mig en ffcb irl!. "fat fucking chesse burger in real life!" hahhaha NOT whatever nu ba bablar ja på en massa typ inget har sin mening och inget har sin bokstavs ordning häller =)-.. nästa mål i livet är SFI! svenska för invandrare hahah Bye bye suckers!

hare goooooood :D <3

Ps. mitt lag heter 3 för 10 och består av bara blattar som aldrig hållt i en klubba förut önska oss lycka till hahha, kommer se ut som pappor som jagar sina söner med brödkavlen HAHAH

Kommentarer
Postat av: Tanja

HAHAHAHAHAHAHAHA! pappor som jagar sin söner med brödkavlen? va i helvete fick du de ifrån? hahahahha, budaleeee=)

2009-04-10 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0