Close the door, before ya child hear the sound baby


jag blandas in... så andas in lugnt
den som dissar mig måste vara fantasifull
tro inte att detta e någon sammanträff
nämn mitt namn en gång o du hamnar snett
gör det 2 gånger du får en höger hands lavett
när jag kommit får jag bara se hur bögen sammlar svett
i detta fall så e det bögen
som har prövat att förstöra mig men det lönas knappt
jag e här för att förändra skit o skapa enemiez
nu e det jag som håller i basebollsracket
jag e så less på snacket så fuck er
här e kiddnappern, änglalik du e helt dum
om du e som engla då e jag anders eklund
no swenglish ,here is the teaching boss
you fagets suck more dicks then beacher in OZ
jag e inte ond men det finns ett stop
om du passerar ,som mitt efternamn kastrerar jag hela din flock
jag sammarbetar me folk som transporterar dig bort
från verkligheten tro inte att de masserar dig not.

jag har hört en massa skitsnack som ***** snackar
slutlekt för han verkar ha självmordstankar
så jag knackar i din hjärna med min elvisp
jag ser visst alla dina hjärnceller spelar tetris
att möta dig blir en säker fight
snubbarna fuckas för dom klär sig i lädertights
han e G o sånt men backar i verkligheten
hört han e snitch nu sitter han i smeten
******** snubben verkar tappa hoppet
jag ska vagga dig till sömns på brunnens botten
ni är alla misslyckade
***** ta med ligan till mitt hem och ni blir alla styckade
och på tal om ***** borde du bli photoshopad
sticker ett hål i dit huvuud som en liten vodoodocka
ditt jävla äckel som inte kan leverera
e du fucked up eller e du retarderad




e ni ledsna för att vinden vänder?



This is the town where the clowns put it down baby
Close the door, before ya child hear the sound baby

Kommentarer
Postat av: Nitaah

inte ledsen för att vinden vänder utan för de man minst anade händer:/...<33

2009-04-04 @ 13:04:11
URL: http://nitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha vilken fet rim du borde bli rappare =) Gnitah din kändis namn, hahha kuku vilket väder a? <3

2009-04-04 @ 13:21:05
Postat av: nitaah

hahah:D...Lill - G gets my beat and i do the rime;)...ja å du kommer bli kända fan:D

2009-04-04 @ 13:44:58
URL: http://nitaah.blogg.se/
Postat av: Vigan

Japp, då får man skriva ut denna bilden och sända Direkt till elvir hahahahahahahahahahahahahahah :P

2009-04-18 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0