dont hesitate just dance

6 april tisdag.

Vaknade upp hos pg runt 12, satte oss vid datorerna och funderade ett tag, så kom vi med förslaget vi drar till stan, så vi klädde upp oss hämtade pengar och satte oss på bussen, Jag nike och pg, när vi kom fram till stan satte vi oss MC och käka lite, efter maten gick vi en runda i butikerna på jakt efter Shoess. men vi hitta dock inget fint, och deras fantasi priser dom har på vissa plagg de ju helt sjukt :P men men, när vi inte hittade något så gick vi in på Asian P, och satte oss för att spela lite på automaterna gick plus flera gånger men så kåta som vi va på pengar så förlorade vi det för vi trodde vi skulle vinna mer o mer, haha :P efter pengarna tog slut satte vi oss ner och tog en varsin öl, men nike hade glömmt sitt leg så han fick ta en cola ist haha, Nu lär han aldrig mer glömma legget :P haha, efter vi druckit upp gick vi och åt igen fast denna gången på kebabkungen så GOTT. satt där en stund och snackade och åt i lugn o ro men bi blev frästade av den goda smaken i ölen så vi gick tillbaka till asian och tog en öl till :D sen vid kl kvart i 6 kom ilir för att hämta mig hade ju träning, men de blev ingen tränign vi hade möte ist haha rätt kul när vi e 90% invandrare i laget och när dom bill bli hörde började alltid med svordommar och påhopp på svenaskarna askul haha :P.... mötet var typ as långt man blev helt seg så när de tog slut runt halv 8a, kom meme med sin ferrari (polo) haha :p så stanna vi vid en parkering och tände en cig inte jag hon hennes lilla syster och en kompis :P... ja kanske tog något bloss haha med spelar ingen roll. efter det åkte vi till oskarström då skulle vi hämta ännu en vän, då passade ja på och fråga 2 killar var oskarström ligger HAHAH. dom blev helt paff dom ba ehhhh e du dum i huvet lr du e oskarström hahaha. sen ville ja öppna dörren när en cyklist cyklade förbi tänk dig man ba öppnar dörren o han kör rakt in i den BAMM flyger åt helvete hade så knäckte mig åt det hahahha sen åkte vi hem till meme satte oss på altanen och snackade och skrattade haha, vid 9tiden kom tanja så gick vi ut en stund och gick var lite kallt hade ju bara på mig en tröja så vi bestämde oss att gå hem, dom till sig o ja tanja till henne, satte mig o kolla på spårlöst försvunnen med hennes mamma och snackade fotboll coolaste mamman =).. runt halv 12 körde hon hem mig då ja typ slocknade på någon minut la i mig soffan för att kolla på tv men somnade direkkt haha..

på tal om spårlöst försvunnen, om du läser detta tycker ja du borde komma hem, dina föräldrar e oroliga och det är dina vänner med...

Ha det bra vi hörs i nästa inlägg Kram!


Kommentarer
Postat av: lejla

haahah ditt frikkk:P:P:

2009-04-07 @ 16:51:36
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan man säga =)

2009-04-07 @ 18:17:45
URL: http://peenis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ska komma...ja saknar allt redan men känner mig inte fullt mogen än...ja låter de ta sin tid...tack gubben du är verkligen värd guld<33

2009-04-07 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0