Ingen hjärna men ändå stjärna ★ =)

don't care what nobody say ima be me
talking about greatness whenever they speak about me


GAAAAAAHHHH, ni förstår inte så Bäst jag mår =).. JJOOOJJJ Hajmo sad svi =)


Grillparty i OS igår de va typ Balkanparty och karwan hahah :P
Och sen köm några turkiis. blev lite så där dålig stäming så ja följde Friiiket hem en vädligt kort stund, så kom Eva och hämtade mig vi åkte in te stan runt typ kvart i 12, bara för att äta och säga hej till Anja o gratta henne =)...  somnade dock på vägen hem men hon väckte mig me musik :D great, Idag har ja haft match mot VINBERG. hatar dom haha =). spelade galet bra jojj kände mig som en rikti stjärna så de får bli denna nedanfär =)

Look Up In The Sky, It's a Bird, It's a Plane, No Baby It's Just My Like A Star
 

 Nu sticker jag jag till stan igen =) 
Cya! CATCH YOU ON THE FLIPSIDE!! :D
_________________________________________________________________


i know something about you ;)
Glas Da Vam Ne cujem
_____________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0