oshet!

Tju, helgen har vatt ganska lugnt lanade fredag, och halva lördag sen va ja hemma o vila för matchen mot hyltebruk if, som gick rätt bra, första halvlek var ju kass, dom ledde med ett noll, sen andra halvlek körde vi över dom med 5-1. bästa va ju att hylte publiken var så glada i första halvlek då kunde dom hälsa o skratta, men efter matchen var klar ville dom itne ens kolla mot vårt håll hahha :D deeee niiiiiiiiiccccccceeeeeeeee :D..


Idag vart ja i skolan, möte med rekoton, fucked up möte alltså, men men de löser sig hoppas jag,  annars va ja i skolan typ till halv 6 sen kkom farsanballooooo och plocka upp mig så stack vi på träning, och nu e jag hemma, precis käkat de va gottt :D.. haha Nu ska ja lama mig med poker :D haha Pösss



Its funny how things change over a night when i think right  =).  peace!!

Kommentarer
Postat av: lejla

ajoj denise,, du är ett problembarn :P:P

2009-04-21 @ 14:15:32
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: denis

hahhaha jelii lejla mrsss

2009-04-22 @ 18:53:29
URL: http://peenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0