Soft dag,

idag hade vi någon slags yrkesmässa, gick på polis kursen, som tur så satt man jämte alla idioter hahah, så polisen kolla på oss hela tiden, sen en kille skulle säga ja har en fråga, han ba ja har en fruga o polisen va e din fråga, hahahha alla knäckte sig hahha :P.... sen efte det stötte man på lejla och deniza abbosh så stack på någon eget förtaande shit, som va döds lamt, så vi stack efte 10min ,sen satte vi oss och fundera på va vi skulle göra, så stack vi till Stureskolan, Åt Chikenmcnagget" hahaha, och deniza skrattar som en man HAHAHHA, jävla fethuve, och köp dig nya byxor som inte går till armhålan hahahha :P. sen så hänge ja o lejla me dom på lektionen haha helt eftebliven klass :p.. men dom fick typ gå ut o läsa o sånt så vi satte oss i gräset utanför o snackade o skratte och igen skrattade deniza så hela halmstad hörde henne hahha. :P. och dom dödade min mobil tack,......     sen stack o köpte godis dom följde mig te bussen så dum som ja är höll ja på ÅKA TILLBAKA till halmstad, för ja somnade i hylte men busschafön väkte mig på sista hållplatsen längst bort från mig men som tur kom en buss från andra sidan så stopppade den o hoppade på och åkte tillbaka hem :P hahahha,... softilation :D haha Bye bye nu ska sova

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ooooo denniz aa fett kul dag hade vi fan haha denizas byxor som va uppe till nacken hon försökte representera tyra banks fan:D..vi ska gö om det haha pözz bror<33

2009-04-22 @ 21:55:09
Postat av: DENIZA

Jebote konj hahaa, tvungen o skriva om min byxhistoria hahahahahaha :P

2009-04-23 @ 17:18:49
Postat av: Anonym

HAHAHHA aaa de ju det som gjorde dagen :P haha

2009-04-23 @ 22:17:06
Postat av: lejla

hHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAAH JOJ HAHAHHAHHHAHAHHAAH

2009-04-24 @ 17:02:27
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: DENIZA

HAHAHAHAH, fan vad taskig jebote. Älskar mina byxor fan dom e bra till magen när man har ont, så slipper man ha pyamas under som man va tvungen o ha när man var liten. AHHAHAH!! Speciellt Dennis!! xD

2009-04-24 @ 17:05:10
Postat av: Denis

HAHHAHAHHAHAHAH va fan snackar du om kakvi pyjamas under? hahahha vidices ti! lejla skratta inte haha ni e såna mobbare

2009-04-25 @ 21:00:19
URL: http://peenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0