Godnatt

Du kollar snett, vad fan är felet Är det för att jag inte passar i helhet Men fuck systemet, fuck era regler Jag klär mej inte efter det jag sett på TV Mina meningar, är inga lögner Jag är mig själv även när jag går i sömnen Och när jag drömmer drömmer jag om frihet det människor glömmer när de lever livet att veta och känna men jag skiter i allt för ja har stoltheten hemma...



Sitter hemma hos pg, 3 nötter med en varsin data hahah =) dem två sitter o spelar, ja pallar itne spela mer så ska lägga mig o kolla på en film o somna och vänta på vädret imon =)

Godnatt




Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Nu har du chans att vinna en ny design till bloggen hos mig, det är gratis såklart ! :)



Kika in här för mer information - http://entjejistorstan.blogg.se/2009/april/designutlottning-1.html#comment





/ En tjej i storstan

2009-04-06 @ 23:04:55
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0