SORRRRRRY!!!

jag vet, vi har varit ASSÄMT på att uppdatera our blog! Men jag har iaf haft fullt upp i skolan (deniza), medans denko har haft mkt träningar, match o.. skola (HOST) ahahha skojja :P.. idag hade man SKOLAVSLUTNING!!! TACKKK GODEEEEE!! Det kändes inte så speciellt, man hade inte en sån känsla i sig som alla andra skolavslutningar, asså att de pirrar lr att man är exited!! för mig var allt helt vanligt. Orkad inte heller klä upp mig, jag menar, vädret söög.. man väntade bara på att de skulle ösregna.
Sjävla skolavslutningen vörjade me att vi samlades i vårt hemklassrum, vi fikade o hade sköjjj. sen körde vi nån lek som ali ordnade haha de va kul de:P ma skulle vinna godis, jag vann inget för jag hade otur med tärningen.. men fick godis av min lärare som vann hela tiden. Sen gick man till Bergmanssalen o där fick man se en hel del uppträdningar. Grymt kul! efter det stack man o käkade, sen in till stan.. leta present till min o antonias studenter. Sen träffa vi lite folk sen började smådroppa regn så vi kuta hem. Nu e man hemma o segar vid datorn samtidigt som jag sminkar mig. Runt halv sju ska man till brossans skolavslutning på furulundskolan, antonia vill träffa sina gamla lärare (-.-) :P o sen bärs de av till Gurra som ska ha fest. 

Så, så ser de ut minsann!

DENNIS DITT ANALHUVVE, UPPDATERA BLOGGEN FÖRRR SJUTTON GUBBAR!!! 

HAREEEEEEEEEEEEEE/ DENIZA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0