Godnattos!

Hej förlåt för förseningen av uppdateringen, som om det är folk som läser min kändis blogg haha :P förutom ni 4-5st haha =)..

Alltså jag har haft praktik idag från 9 till 4, sen från 5 till 7 tränar jag, och då får ja åka från hylte tilll halmstad omg kill me, det verkligen sliter på kroppen att arbeta  så mycket, fan ja vill vara som darin har verkligen fattat hans låt nu efte alla dessa år, Money for nothing money for nothing, va fan han sitter ju och softar medan någon idjet skrivker en text till han och han sjunger det är verkligen money for nothing, så hade ja också kunnat leva med min underabara Akon röst, men har inte hittat något bra skivkontraktsbolag ännu :P man vill ju inte binda sig till vem som helst lr hur haha ;)...

Nu har ja kollar klart på Friday the 13th typ vill inte sova men kommer decka ändå så what the hell :P i aint scared ;)
Alltså Helt Sjuk jag trodde klockan var typ 01-02 den e ju inte ens 12 what the hell dude?.. aja det får bli att jag lägger mig tidigt i vilket fall som helst, ska ju upp och RÖNKA armen imon =). Undrar ni varför, så vet ni ju att ja skadade den på fotbolls match och så smart som jag är så tränade jag idag och trodde allt skulle bli bättre men no no god have other plans for me like visit the emergency!!!  Men hoppas de bara något litet jätte litet fel som gör att ja får ont när ja lyfter luft hahah ;)...

medan ja skriver detta inlägget gissa vad som händer då min retarded brother billo lägger sig i min säng? wtf is that about? buhuuu =( ja går lägger mig i hans, så whatever på han,

Och du, tack för pratstunden de va fint,

GODNATT!!!
Dagens mening


There comes a time in your life when you realise who matters, who doesn't, who never did and who always will





 

Kommentarer
Postat av: Dania

Guud vad bra blogg, fortsätt så som du gör och gärna några dagens "outfits" också//kram från en trogen läsare

2009-03-27 @ 08:05:55
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: peenis

hahha =, aa outfits kommer ikv =).

2009-03-27 @ 09:47:02
URL: http://peenis.blogg.se/
Postat av: lejla

hahahahha du låter som en tjej när du skrivet så hahhaah.. du har nog pratat lite mkt me´d azra.. "buhu!" blää..

joo jag behövde krydda mmin blogg med nått så det fick bli dagens låt :P:P:

2009-03-27 @ 17:57:08
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0