Palla shiii!!!

Detta är en sann historia. Det hände på riktigt. Jag kommer att förneka det. hon kommer att betvivla det. Men jag ger er sanningen här, naken, sårbar och störande verklig. Jag ber om er förlåtelse på förhand.
Hata inte spelaren ... hata spelet.



jag blickar tillbaka på våra dagar,
för första gången då vi sågs och jag saknar,
att ha dig här brevid och känna ditt hjärta slå,
lika hårt som mitt slog för oss två.
ingenting kunde stå i våran väg,
för vår kärlek var starkare än vad allt annat är
i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar
på den platsen du hade då och fortfarande har
kommer aldrig glömma bort vad vi haft en gång,
nej, jag kunde hålla om dig hela dagen lång.
allt vi haft, ja det lever kvar och bara du är
lycklig så är det bra. men en sak är säker, du är borta.
jag kämpar framåt men stegen är korta,
utan dig är jag inte hel,
för när du gick din väg tog du mitt hjärta med.
våra själar förenades, jag älskar dig baby
och jag menar det. ingenting kan förändra den saken,
och fast du är borta ligger jag vaken,
 och hoppas att du kommer komma tillbaks,
 hoppa igenom mitt fönster och ge mig en kram.
och säga att det kommer bli som förrut
men jag hoppas förgäves och det vet jag nu. det är slut.

 
Jag vill att du ska lyckas i livet och mår bra!, ja tror på dig, du har ett gott hjärta min vän! Kram

Kommentarer
Postat av: Anja

fint denise

2009-04-01 @ 18:54:04
Postat av: Penis

Hvala anja

2009-04-01 @ 18:57:41
Postat av: Dania

nääääääääämeeeeeeeeeeeen e dennis käääääääääär :O:O:O:O

2009-04-01 @ 19:03:58
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: Nitaah

gubben ja vet att de är svårt men är de inte dags att lämna mig å gå vidare nu...HAHAHHAHAHHAH flippar gubben, du har ett fint hjärta du kommer få tillbaka allt gott du gjort;) tvivlar inte en sekund på de, handlar bara om när!!!

2009-04-01 @ 19:43:38
URL: http://nitaah.blogg.se/
Postat av: Denis

Dania, neee. Nitah Whatever hoppas mannen med masken tar dig!! =) inte jag häller

2009-04-01 @ 22:43:22
Postat av: Nitaah

nämn inte honom, han är läskig:P..hahaha:D:D

2009-04-02 @ 18:16:01
URL: http://nitaah.blogg.se/
Postat av: kate

fan vad bra skriver Denis! :-D

2009-04-06 @ 12:25:04
URL: http://kapezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0