Praktik!

Go eftermiddag =). Är hemma på lunch, blev ris och kyklingfilé med sås :D Gott Gott

Vaknade kl8 imorse fick något ängel sms som ja skickade vidare till folk fick inte så vänliga sms tillbaka :P haha, sen gick jag ner till praktiken har vatt rätt lamt inte mycket att göra men hände en rolig/skämig sak hahha, Kom in en unläning som kunde knappt svenska o börja snacka om någon jävla telefon då kollar han på mig o säger jubba du har?, ja svarar japp va kan ja hjälpa dig med sen får ja den klassiska frågan ar du alban,, nej det är jag inte ja e från montenegro, då börjar idioten snacka på serbiska som vi kännt varandra hela livet och alla svenskar bara stirrade på mig, Ja tänkte OMG stick äckel!!!!!!!!  hatar dom lär er svenska och sen är ni välkommna in i butiken, sen ska dom alltid ha rabbat som de vore min pappas affär lr något haahha lr hur Dania =)....

Men har inte vatt allt för tråkigt ändå vissa har ju gett mig sällskap genom att smsa och nu väntar jag på ett samtal av 2idioter som läskade mig med att det var våfflor i skolan,, MMMMMM juuummmie :D godast!!! Ne nu ska ja kolla på ett avsnitt av Lost, sen blire tillbaka till praktiken.. Kramm På er!

Dagens Låt: Scooter - The Logical Song.

Kommentarer
Postat av: Bosanka - A

Hahahahahahaah det heter Bosnisk*. Serbiska finns inte. :) . hahahah :D

2009-03-25 @ 13:18:13
Postat av: Your beloved sistaah - N;)

HAHAH du ska vara stolt över att folk ser dig som alban;P..daaaah..hahahha

2009-03-25 @ 13:20:25
Postat av: denis

ni e efterblivna bägge två, serbiska finns och jag e stolt MONTENEGER! HAHAHHAHA

2009-03-25 @ 21:39:14
Postat av: a

sta ti je jadan ? jesili ti normalan ? Jeste da ima ali za mene i za dosta bosanaca i crnogoraca nepostoji srpsi :D

2009-03-26 @ 09:28:14
Postat av: Anonym

Pa normalno da "srpsi" nema HAHHAHAHHA nikad nisam cuooo :P hahhah,, Ja ska Äta MAT nu mmmm cujemo se

2009-03-26 @ 12:22:56
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha jaja dom tror de min pappa som äger kicks.....

2009-03-26 @ 20:49:01
Postat av: Dania

HAHAHAHAH jaja dom tror de min pappa som äger kicks

2009-03-26 @ 20:49:41
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: Denis

HAHAHAHA white devil

2009-03-26 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0