Sleeppiie!

Tjuuhuu, hade ju praktik idag som ja skrev i förra inlägget, men fick gå tidigare för de va så lite och göra de tkte jag var härligt =)... Efter praktiken åkte ja hem käkade och bytte om satte på mig min peruk och åkte till OS,
träffade 2 FRIIKKS, som tog mig till 3e FRIIket där vi stannade och drack kaffe käkade lite chipps och snackade lite skit :P trevligt trevligt =).. Sen gick vi hem till Friik Nr1 Hahha typ skämdes ihjäl med var lugnt efter en stund när man vänjde* sig, sen satt vi o kollla på Funny Laughs hahahhahahha BÄST!!!! sen kl 22:22 tog ja bussen och samtidigt gjorde en önsking,
Nu är ja hemma rätt trött, Ska kolla på friday the 13h och decka e ju som sagt trött GODNATT!!!! Kram

Nerdi D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0