The Morning!

God Morgon folk =), Vaknade för en kvart sen typ, av att moder min skriker och frågar vilken buss jag ska ta (10:45), så passade på och be henne göra lite mat åt mig när hon ändå väckte mig haha =)

Annars vad händer idag, ja skulle ju till sjukan idag ju men åker dit senare ist, för ja orkar verkligen inte nu, men  först ska jag åka en sväng till skolan och hämta lite papper och uppgifter som jag ligger efter i, lika bra att göra dem klart nu när man e sjuk och har så mycket att göra än att bara ligga och dricka te =)..

Har fotbolls träning ikväll kl19:30, men där lär jag ju inte dyka upp i detta stadiet, hade jag itne vatt sjuk så hade ja ändå inte kunna träna pga skador, så jobbigt men men de går väl över.. nu ska ja gå duscha, äta och klä på mig haha  och sen ta bussen. ha de bäst!

Uppdaterar bloggen kanske senare under dagen om något kul händer *-)

Dagens Låt: Immortal Technique - You Never Know


Kommentarer
Postat av: Dania

VÅÅÅÅÅGAAA UPPDATERA OFTARE!!!!!

2009-03-24 @ 14:38:38
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: Denis

Hahha ja ska ta de lugnt

2009-03-25 @ 08:43:13
URL: http://peenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0