Söndag...

Fredag

Hellu Igen, de var ett tagsen :P 2dagar haha, helgen har vatt skit bra faktiskt
I fredags så förfesta vi hos mig, sen åkte vi in till stan 8personer i en utlänsk mercedes med utlänska regplåtar haha turen hade vi med oss iaf, inga poliser då inte =)... När vi kom fram visste vi inte vart vi skulle först för vi hade med oss en minderårig men de fixade sig det med, drog in på valentine först där mand spelade bort 4hundra kr tack vare calle!!! och drack för 300 för började ju nyktra till :P.. ska aldrig mer spela haha, vid 1 tiden ville alla hem så fixade mig sovplats inne stan för jag ville ju inte hem =). , träffade på några andra vänner som var där med, följde me dom in på moon där va de dunder för stunden haha, träffade även 2tjejkompisar från min old school, Kul =). då tiden bara sprang iväg gick jag krille och mackan bort till underbar en sväng vi httade ingen snygg så mackan åkte hem och ja o krille stack o käka på kebabhouse, vid 3-halv 4 tiden började vi sakta gå hemåt iskallt var de i lägenheten SHIT säger jag,  när vi kom fram laga vi några mackor la oss i sängarna snackade lite skit om vem och hur och lite kärlek de va soft låter bögig men men vem bryr sig haha :D........


Lördag

skulle åkt till jönköping och kolla på sako med syrran och brorsan och massa andra vänner men ja stannade hemma ist sen så kom johan och jonas så stack vi hem till calle han firade sin 19års dag, helt okej faktiskt spriten tog slut lite snabbt men men de räckte för att bli berusad :P... framåt mot kvällen runt 2 tiden stack alla typ så var de några kvar bara, jag o johan orkade inte åka hem så vi fastna där en helt soft kväll, skön o vakna i morse me solen lysande och man ba går ut o tar en cig fast ja har slutat röka wihooo =). men ed va ett måste kändes som ja var på ett hotell i något soligt land, GREAT SUCCES..



Nu e jag Hemma softar på msn, musik, tv. Och väntar på MAT!! <3333 
Skola imon får se om de blir av, e så skoltrött har bara lust o hoppa av :S..
HA DE BÄST pusss <3

  I love my baby doll xD


Dagens Mening: What did the 5 fingers say to the face?   SLAP!!!

Kommentarer
Postat av: aaadisa

hahahahah baby doll. bas super passate zajedno, kao otac i kcerka. Jelde ? hahaha :p

2009-03-29 @ 22:22:04
Postat av: Peeeeeeeeeeenis

hahha pa to mije cerka jadna ti :D... vidimo se sutra

2009-03-29 @ 23:20:56
URL: http://peenis.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Maria

haha, kul "dagens mening"=)

2009-04-08 @ 16:28:10
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0