You Made me Who i am!

Hejsaaaaaaaan =).. sitter hemma på lunch once again :D.. De är så tråkigt på min praktik har inget o göra ja går runt dricker kaffe och äter choklad, typ kaffeholic har ja blivit dricker fan 5koppar på 1h, sen springer ja runt rastlös som ja sniffat Tjack hela dagen hahhaha xD Friik.i.am...  Börjar kl 1 igen till 4a idag för har träning i halmstad eftersom ja tränar i IS HALMIA * :D..... annars får ja gå till 6 på praktiken och dricka mer kaffe haha,, no life där men kul ibland med mina svenska jobbar kompisar, har även hitler som chef hon försöker verkligen blåsa varenda kund hon ljuger som fan hela tiden HAHHAH, hatar henne, lr det ska ja itne säga men ja stör mig på henne när hon e så där helt kaxig o tror hon e något man vill bara säga till henne asså va fan leker du !! Bitch please!!!!

Ne nu ska ja äta upp min mat och sen vila en stund och åka tillbaka Ha de bra folket, så uppdaterar jag senare KRAM!!!


Dagens låt: Lazee - My Hero



Kommentarer
Postat av: lejla

din nörd.. jag vill ochså dit,, asså fan att jag fyller sent :SSS

2009-03-26 @ 18:09:43
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: Dania

AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA men snälla kom o kolla på min chef sån rynk kräm som hon ljuger om den till kunder hahahahahahahahaahahhaa

2009-03-26 @ 20:46:42
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: denis

Lejlja vart vill du`?



dania hahahha min e dum ja svär hade du hört en menning du hade sagt ursäkta med dra åt skogen

2009-03-26 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0