Bottle pop!

Nu lyssnas det på musik på högsta volym, då e de bottle pop som gäller. Annars har dagen varit oerhört lam och seg, vaknade av att mamma DAMMSÖG (!!!) så jag fick damp för att jag inte fick sova ordenltigt. Hatar när någon väcker mig, Sen fixade pappa frukost och vi satt o kolla tv o såå. Efter det duschade jag och när jag helt plötsligt klev ut ur badrummet och öppnar dörren står det en spindel o kollar på mig. Jag skrek och grät i typ en halv timma (har stor fobi för dom), pappa tog väck den sen stack plötlsigt alla ut så då var man ensam hemma.. är fortfarande ensam o det är SKÖNT! Imon e de skola, DEPPPP!!!! Många arbeten, prov och inlämningar som måste göras och lämnas in (KILL ME!!) men det är bara o bita ihop o göra det.
Det roliga är att man har mycket kul att se framemot innan skolavslutningen också, bla modevisningen man ska vara med på, GBG basketball festival i 4 dagar, Barbeque och en massa skojj me vänner.... så de så.
Nu ska det raskas iväg till araben o köpa mig en stor chipspåse och Ben & Jerrys, CYAH (L)(K)

/Deniza


Kommentarer
Postat av: lejla

bottle pop:P:P. bra att ni har en tsm för deniza kmr intte skriva nått :P:P:

2009-05-10 @ 20:42:27
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: denkoo

yea de är de =). haha jo då =) eftersom ja ar mer besökare haha

2009-05-11 @ 07:50:18
URL: http://peenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0