Day off.

Idag var alla som inte skulle göra Nationella i matte B lediga. Så man var hemma och softade, lyssnade på msuik, käkade, kollade tv och fick ett samtal från lejla. Hon ville att vi skulle ses i stan så jag gjorde mig i ordning och vi mötten upp sen. Vi gick runt kollade lite i butikerna träffade lite folk och sen mötte vi upp Denis. Så vi stack till MC o käkade glass och snackade skit om allt :P En rolig konversation var våra sexdrömmar, lejla ville ha det på ett plan... AHHA vilket jag och Denis tyckte var lite komiskt.. ni måste fatta för att förstå men det ska ni inte.. sen tog dom bussen och jag drog hem. Nu chillar man här och käkar frukt. Borde egetnligen plugga, men jag har INGEN luuuuuust! NE, nu måste jag fan ta tag i det. I haft to get this shit done!

Aja, haveeeeeeeeeeeeeeee a greeeaatt day everyonee!

Lycka till på matchen DENKICEE! Loosa inte med 5-0 nu ... :P ha-ha-ha-haaa

/Deeeeeeeeeeeeniiiiiiiiiizaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Denis

hahahh vi hade roliga samtals ämnen :D. haha, tack tack vi vann med 11-0 haha :P

2009-05-13 @ 12:17:22
Postat av: lejla

hahahahahahh denizaa.. vad är komiskt med d3t!!!!!!! hahahahah

2009-05-13 @ 14:53:31
Postat av: DENIZA

AHAHHAHAHHA, vill du veta va? fråga Denis:P

2009-05-14 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0