Deprimerande asså!

Igårkväll slocknade jag tidigare än vnaligt, de va askonstigt. Somnade vid 11 eller nåt, FETT WIERD asså! Denko bombade mig med sms så jag vakna när hundra-femti-elfte smset kom. Haha trevliga storys haha ;);)
Imorse hörde jag inte min mobil ringa o mitt ljud väcker typ hela gatan men konstigt nog väckte den itne mig, jag var typ död eller nåt. Så vaknar jag runt halv 12 och ser att jag hade försovit mig fettmkt, som tur va så hade vi ingen vanlig lektion idag utan vi skulle va på galgberget. PH! Sen drog jag mig till skolan, möte upp khoudor och david med antonia. vi stack och åt. äcklig mat. Sen stack jag på lektion skulle ha nationella i engelska men än en gång slköt hon upp det, 6:e gången nu typ. aja.. Sen hade jag prov i nk, gick åt helskotta! en del stack efter 10 minuter hahaha :P

Annars, förövrigt blire att göra klart mitt tal till imon- sture på stan u know. min klass ska stå utanför MC o snacka om en massa skit, 5 min per person. Thats alot. jag ska snacka om hur manligt och kvinnligt ledarskap påverkar gruppen. askul -.-!

Annars har jag så mycket denna veckan till nästa vecka på onsdag. sen är jag klar med allt! Måste ba hålla ut.. lite till...

Onsdag: Skriva tal, skriva nkarbetet om ozonlagret
Torsdag: STURE PÅ STAN- tal, renskrivning av HI och Rousseau
Fredag: STURE PÅ STAN, göra klart tyska bitterschokolade
Lördag: Göra eng bookreport, börja på sv fördjupning
Söndag: fortsätta på sv fördjupning o göra klart, plugga ledarskap
måndag: sv redovisning, plugga ledarskap
Tisdag: ledarskapsprov, skriva hemtentan på lpl
onsdag: lämna in hemtentan

U THINK I CAN PULL IT OFF?!

.. let us hope so.

Förvrigt ska man till malmö nästa helg. Darres förlovning, CONGRATZ BABY. ska bli kul, as usual ;)

Måste hitta en fin klänning, en kort ;) sexig ;) hahaha ;) GRR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå efter femti 11e, du kan ju inte decka mitt i e sån konversition haha friik,, daeamm d, du klarar det ;)

2009-05-27 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0