Göteborg!

Då var man tillbaka från Göteborg.. lr kom hem i söndes men igår vilade man ut hela dan. Gick inte till skolan eller satt inte hemma och gjorde arbeten, utan bara sov hela jävla dagen. Idag är man i skolan och får tankar på att ta livet av sig eller nåt. helt sjukt vad mycket man har kvar att göra innan skolavslutningen, o så får man in mer o mer. Fick tre extra arbeten idag. OHHH! nu har man 11 saker kvar att göra.
Aja, nog om det... ba deprimerande o tänka på det.
Göteborg var ashärligt, även om det uppstod ltite tjaffs här o där, förluster o sånt så var det soft. man lärde känna nytt härligt folk. Mitt lag bodde på Frölundaskolan med några andra lag.. det var jävligt strikt.. vakterna var verkligen all over the place, man fick knappast andas.. men det sket vi i, vi gick ut till sent och hejdade runt om i byggnaden.
Man saknar alla sena utekvällar, sena middagar, folket, korridorsnacken o allt. fan!
Göteborg är vekrkligen min stad, har alltid älskat de länge o kmr alltid o göra dt.. vi får hoppas på att de blir en flytt inom kort. Nåt år typ.

Nu när man e tbx till halmstad så ser man hur folket e här, o halmstad har nog de lamaste folket. NÅGONSIN! på alla sätt! helt sjukt vilken skillnad det är.

Nu sitter jag i lilla datasalen o försöker komma igång me arbetet om ozonlagret men orkar inte göra de.. sitter o lyssnar på musik som påminner om gbg hahaha :P freak:P

Aja, skolavslutning snart.. får hoppas på att jag får uppleva det!!

Annars, den 6 juni drar man mot malmö på förlovning, Grattis till min kusse Darre som förlovar sig.. ska bli fun (L) congratz gumman (K)(L)
.. o sen lejlas barbeque, nt säkert när men hoppas på att det blir av. Hade varit askul!

//DENIZA.

Kommentarer
Postat av: Ayush

HAha, jag fan vilken skillnad dt är mellan folket o allt! Halmstad borna verkar ha stoora issues:D

/SnAP :D

2009-05-26 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0