Half a mind! =)

tju denko här. väldigt dåligt uppdatering av mig ber om ursäkt för det men men har ju fullt upp med massa annat haha.

Igår åkte man till skolan, efter skolan åkte man till stan (sture på stan) träffa denzii, david och antonia, sen gick vi ner till dans uppvisning på n-park, vissa va bra vissa vara bara vet inte vad haha :P.. käkade o sånt hade det trevligt, sen så  tog ja bussen kl 17 hem men somna på den och åkte tillbaka till oskraström där ja hoppa av ofick ta nästa buss till  hylte hahah va hemma 7, då hade ja brottom hann dushca äta fixa mig på 30min rekord fan haha :P så tog man bussen igen till stan där niki och adam hämta upp mig åkte ut till niki förfesta lite sen in till stan, satte oss på uteserveringen på bulls o hade det trevligt me massa folk, sen så träffa man marina och Jessica hahah, jessica var nykter iaf jävla kåtbock :P. haha vid 12 börja dom stänga ner så vi fortsatte bort till 3hjärtan, då gick bardlarmet för någons tjejs hår börja brinna hahahhahah as kul, men vi fick gå in sen igen, gick upp dansa lite till svensk musik hahahha så konstigt det kändes men men kul va det, sen kom jessi igen o vill ha sex me mig på dansgolvet hahah, ne skojar men aa de blev en upphetsande dans iaf haha :P. sen vid 1-halv 2 skulle niki o dom dra, men ja stanna kvar hahaha sen kom adde o pg, dom va där en stund sen gick vi käka och åkte hem decka i bilen, vakna efter 2min då va vi redan hemma helt sjukt, kom hem decka igen decka så hårt så ja hörde inte min bror plinga på dörren kl 4på natten hahaha en bra kväll iaf =)..


idag blir de nog gisledagarna och parken =) fiesta fiesta, ska ba få med mig lite folkish :D ha de för jävligt hahah PÖSSs (L)<33





I just don't know, feels like I been down this road before.
So lonely and cold, it's like something takes over me, soon as I go home and close the door.
Kinda feels like Déjà Vu, I wanna get away from this place I do, but I can't and I wont say I tried but I know that's a lie cuz I don't, and why I just don't know



Kommentarer
Postat av: Dania

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAA ERKÄNNNN GRYM AHHAHAHAHAHA

2009-05-30 @ 13:59:49
URL: http://daniam.blogg.se/
Postat av: Dania

hahahaha troligtvis ;)

2009-05-30 @ 14:38:49
URL: http://daniam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0