Catch you on the flipside =P

Fredag

vaknade av solen sken in genom fönstret, sov i hstad hos arko, vaknade runt 10 försenad till skolan så sket vi låg kvar o dega i soffan en stund till, gick upp efter ett tag käkade frukost och klädde på oss, sen åkte vi te skolan han te sin ja te min, var där en stund snackade med min lärare om några saker, sen gick ja på filmkunskapen, efter den åkte jag och lejla till sture träffa denzii, så gick vi in te stack där ja mötte arko, egenltigen skulle ja denzii o lel pluggat men ja hadet match så denzi o lel gick till biblan och ja o arko satt lite i stan sen tog vi bussen hem käkade och packa våra kläder och iväg till samlingen kl 17:30 mötte Särö i DM, stod 0-0 tills 40e minuten, sen gjorde vi 3 snabba mål, andra halvlek spela vi ut dom totalt vi vann med 11 - 0 :P.. efteråt åkte tillbaka till arko, käka o fixade oss sen vidare till Andreas och förfestade, åkte in till stan för att dra in te sista underbar, men då var de 90leg man ba ahhh kill me så vi besökte asian satt där ett tag dubbla lite o snackade, inget märkvädigt hände så vi åkte hem var en till sig själv..
vaknade i morse o det fina vädret vill gå ut men alla e LAMA!!!

Ha de bra (K)





Walk my shoes, just to see
What it's like, to be me
All be you, let's trade shoes
Just to see what I'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's mind
Just to see what we find
Looking shit through each other's eyes

But don't let 'em say you ain't beautiful
They can all get fu-cked. Just stay true to you

Kommentarer
Postat av: lejla

Ha dt så nice hoss tanja och hälsa hene från mig:)

2009-05-16 @ 16:26:12
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: Denko

ja är inte där, ja e hemma o kollar på EU med min mami and papi =)

2009-05-16 @ 20:26:24
URL: http://peenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0