Jävla skitstress!

Har så mycket denna veckan så jag kollapsar eller nåt, men med tanke på hur mycket jag har nästa så tror jag DÖR!
Denna veckan ska: svenska (de 12 frågorna), Rousseauarbetet, engelska bokrecenssion och historia Tito arbetet vara klart.
Nästa vecka: Tyska uppgifterna, naturkunskapsprov, ledarskapsprov och svenska fördjupningsuppgiten.
Okej ni tänker säkert att det inte är mycket men det är det! PLUS, att jag måste hinna göra klart ledarskapsprovet snabbt eftersom jag har modevisning nån halv timma efter o ja måste vara där minst 1 tim innan egentligen, men finns inget jag kan göra. Har en massa genrep innan modevisningen så det blir att jag måste missa lektioner där jag skulle kunna jobba klart med mina arbeten. Plus att jag får skjuta upp min engelska nationella speakingdelen ytterligare 2 veckor. GAH! Men sen har man gbg- cupen att se framemot.. men ändå. OH, sen måste man ju hinna packa till det oxå ju!!

28 dagar kvar till man kommer upp till himlen iaf.

Imorgon blire att man drar tilll statsbibblan med Denis och kanske lejla, det ska pluggas och arbeten ska göras KLART!
Lördag blir nog samma, med lejla iaf..
Söndag blir nog att plugga hemma eller nåt.

Vecka 21 torsdag till söndag är det Göteborg Basketball Festival som gäller.. man kanske även ska se Medina den 23 ;)

Aja, nu ska jag ha DEUTCHHHHHHHHHHEN nationelleeen hörövningen.. wish me LUCK!

Kommentarer
Postat av: lejla

vi sja dra ut och splea basket på lördag du och jag deni!!! <3

2009-05-14 @ 22:46:57
URL: http://lleyla.blogg.se/
Postat av: lejla

hahahahaha denis har du inte sett vad deniza har skrivit under denis the one and onley? hahah

2009-05-15 @ 19:04:14
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0