Super size me

Onsdag

Börja med att ja gick upp 8a fixade mig käka o sånt, åkte ni till stan för att möta upp resten av HPKLASSERNA, för vi hade mentors dag, och min klass höll i aktiviteterna, haha nice job ;).  möter på stora torg delade upp alla i lag sen fick dem gå någon tipsrunda o svara på frågor,  efter det skulle vi mötas på västra strand, men ja bc o pontus åkte till sture för se modevisning men den va kl 1, så vi gick te matsalen åt lite sen åkte vi tillbaka till stan för att ta bussen till västra men då gick den inte förens 30 min senare,, så vi börja gå, jag och bc föreslog den bästa och närmaste vägen dit, men enligt pontus så va prins något stigen närmast så vi följde han, HAN tog oss åt helvete för långt lltså ist för att gå rakt till västra genom kattegatt, nej nej han skulle gå världens omväg idiot, men vi kom fram iaf, och sist var vi haha helt slut och varmt va det, när vi kom fram satte vi oss o käka våra bagater*, folket spela lite brännboll o så sen gick alla hem lr te stan förutom jag, ja fick skjuts av min lärare in te stan, gick en runda me lirim o dardan, sen vidare till biblan me admir och markus, men dom lämnade mig med efter en stund så satt där ensam o plugga* lite,

 Runt 4-5 tiden mötte ja denzii, vi gick till hemköp köpte energidrickor haha :P.. sen tilbaka till skolan,  mötte sofi med, satt vi 3 o snacka och hon sminka sig sen börja hon noppa SOFI hahahha så  kul, efter en stund stack sofi så ja o denzii gick ner till omklänings rummet, för hon skulle byta om och sminkas till sin modevisning, ulala =),
ja började tröttna på alla modeller :P så ja mötte arko o lirim, lelja azra o gizo, för att kolla på själva modevisningen, 
den va fakiskt rätt bra, ett par HOTTIES!!!! mhmhmh, o denzii du va as bra ;), med dina 15cm högklackar haha.

Skulle gå träna sen efter visnignen men hade ingen ork va helt slut efter dagen, så ja gick inte till stan köpte mig mat och vidare till fidde, käkade där sen så gick vi ut på balkongen tog en cigg o snackade haha :P..
sen så bestämde vi oss att se film så vi gick till hemmakväll o köpte godis o läsk, och när vi kom tillbaka starta vi TWILIGHT, haha trodde den skulle va dåligt, men den va fan asbra, bara en besvikelse att bella inte blir vampyr för man vill ju se dom in action hahah =). annars va den skit bra, men de kommer ju en 2a, 

                   

Mer bilder finns på, http://leJJLah.bilddagboken.se/p/show.html?id=369650973&directlink=1 eller http://lleyla.blogg.se/


Idag:

idag åkte D & L  till gbg, vem ska ja nu skratta åt lr med, lr vem ska ja nu mobba haha =)
ha de bäst där borta =)

Annars Idag har jar match mot oskarström ska åka om 30 min typ, sen ikv vad som händer i dont know messa om de är någt som händer, vi e iaf lediga imon också wihoo =),,

Ha de bäst (L)
















Kommentarer
Postat av: katarina

ppeeenis :D



rösta på mig ; http://ddisconnected.blogg.se/2009/may/rosta-fram-veckans-blogg-har-1.html#comment

2009-05-24 @ 17:26:53
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: Sabina ;)

Det är 4st böcker i twilight så kommer antagligen bli lika nånga filmer ;). Läst alla böckerna dåligt slut "/

2009-06-24 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0