Hola at u boi....



Hej Hej im back on track tror jag, hade inte så mkt o göra o tänkte att de var dags för ett inlägg kankse, var ju längesen jag var här och skrev.

Vad har hänt under den senaste tiden hmm. kortfattat så har jag gjort en hel del men orkar inte gå in på detaljer men men som sagt har ändå hunnit med en hel del, hur går det nu för mig då?

Det Funkar, Skolan har väl alltid vatt en besvikelse men går ju framåt nu har möten en gång i veckan för att de ska se vad jag har hunnit med, och de har blivit en del nu på sistone har fått en del hjälp av min assistent stort tack till han... Snart har vi ju dock Nationela i Svenska uch lite tråkigt men men de ska nog gå fint fint =)..

Fotbollen då?
Joo då de funkar med, spelar fortfarande kvar i Halmia, men har dock fått erbjudande från Torups a-lag, lite mindre o pendla men om de värt det, vet jag ej har 2 veckor kvar innan ja måste bestämma mig vart ja ska spela lr inte. lite stressigt men men, med stödet från far min ska de nog lösa sig i slutändan hoppas jag iaf..

Så vad gör jag hemma, joo egentligen har jag ju praktik Onsdag/Torsdag fram till V.10 2010. har redan gjort 7månader praktik men orkade inte mer, var sjukt tråkigt så nu e man på span efter nytt ställe och praktisera på, dock har det inte gått så bra att hitta ett ställe som man skulle kunna va på, mest tråkiga ställen kvar ju, de flesta är ju på praktik o valt dom bästa platserna..

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 12tiden, gick upp o käkade Potatis o köttbullar börjar bli lite trött på de här jävla köttbullarna känns som ja ätit dem hela veckan haha =P. Så nu sitter man här kollade på "Nick Swarnson Seriously Who Farted". Jävligt roligt faktiskt skrattade en hel del ändå vart jag ensam o titta :P. Väntar dock på daniel nu att han ska komma plocka upp mig sen ska vi ut på äventyr har vi bestämt, men blir nog inget långt äventyr, har bestämt mig för att åka in till stan träna idag med resten av gänget =), Hörs Ikv om de kommer upp något nytt i huvudet på mig som ja kan skriva =)..... ha det tills nästa gång PUSS.






Dagens Låt: Kings of Leon - Sex on Fire


Kommentarer
Postat av: dz

fortsätt skriva..tycker att du skriver på ett roligt sätt...sen får du ett plus för att du är från montenegro hehe

2010-01-09 @ 19:40:39
Postat av: vanessa larsson

WHAAA..?!

HAHAH, ofta du har blogg dens? :D

2010-02-25 @ 04:02:15
URL: http://chowdary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0